בואו נדבר גלויות

מה שיפה בגלויה, זה שמחזיקים בה ביד. חשים בה, מביטים בה מקרוב ואם היא ממשטובה עושים מה שהיא רוצה. מה הכוונה? שאלה טובה. הכותרת תופסת. התמונה מהפנטת.

מכאן והלאה, אפשר לגרום למחזיק בה לעשות כל מיני דברים.

אפשר פשוט להודיע על משהו חדש, על מבצע, על פתיחה ולתת טלפון, כתובת ואתר.

אך אפשר להוסיף ברקוד שסורקים והוא מוביל להפתעה.

אפשר לכתוב חידון או לתת משחק הרכבה או משחקמילים, שדרכו עוברים מסרים. כשהגלויה מענינת, זה גורם לאנשים להחזיק בה יותר. גלויה יכולה גם להיות בתלתממד והתנועה מצדלצד מזיזה אותה. ניתן לסמן קיפולים או חיתוכים שיוצרים צורה מיוחדת.

גלויה טובה ושווה, שומרים ומראים לאחרים בבית, במשרד כשנפגשים.

ואז החשיפה רק גדלה וגדלה. ישנן גלויותמנגנות וגלויות שמרטיבים אותן והן צומחות.

קרא עוד

איך מפיצים גלויות בלי בעיות

את הגלויה מפזרים במסעדות, בארים ובתיקפה, מחלקים עלידי דיילות ודיילים, שולחים בדוארישראל או במייל, תולים על גבי לוחות במקומותהומים.

גלויה היא גם באנר, שניתן להעלות באתרים וברשתות.

סדרתגלויות שמדברת באותה השפה, יוצרתשיח והמשכיות.

הגלויה יכולה להשלים פרסום במדיות אחרות, או לעבוד ולעמוד בפניעצמה.

אני למשל, אוהב לשלוח גלויות בחגים ובמועדים.

כי היום כולם רק מעתיקים, מורידים מאפליקציות ושולחים ברשתותהחברתיות.

אצלי זה תמיד מקורי ותמיד מביא תגובות ולקוחות.

טיפ I
לכל גלויה יש שני צדדים. צד אחד צד את העין והלב.
הצד השני מניע לפעולה. אבל 2 הצדדים צריכים "לדבר" אחד עם השני.
כי טובים השניים.

טיפ II
יוצרים גריד קבוע ובכל פעם שרוצים גלויה חדשה, פשוט יוצקים פנימה את המסרים והתכנים הרצויים. הרעיונות מתחלפים אבל התחושה הנהדרתנשארת.

גלויה לעסק. גלויה לקד"ם. גלויה לחג. גלויה לחלוקה. גלויות מבצע. גלויות בתיבות הדואר. הפקת גלויות. עיצוב גלויה. גלויות במסעדות ובתי-קפה. גלויה למייל. גלויה עם רעיון.

סגור