ראית בעיתון

יחי ההבדל העיתון

תפוצת העיתונים ירדה פלאים. יש “מלכים חדשים בארץ.” אך עדין אנשים רבים, אוהבים להחזיק עיתון ביד. לדפדף ולקרוא מצד לצד. יש מגזרים ומגדרים שמוציאים ומפיצים עיתונים ומגזינים. חלקם במנוי עד הבית. אחרים בחלוקה חינמית במרכזים הומי-אדם.

עיתונים אחרים, נמכרים בקיוסק ובסופר הקרוב.

יש משהו נעים ואישי להסתכל ב-”הארד-קופי.” לקרוא חדשות, פרשנות ומידע שמודפסים על נייר. כמו ספר. כמו חוברת. ולא להסתפק בכלי דיגיטלי-וירטואלי מטקטק. בסוף-השבוע אנשים אוהבים לדפדף ו”לקרוא-לעומק”, מה שלא הספיקו לקרוא משך השבוע. ודאי וודאי באוכלוסיה-מבוגרת יותר. בקהלים שומרי-מצוות. בארגוני-קניות.

בחוברות של הטבות ברשתות. שם תמיד ניתן לבלוט.

קרא עוד

לדוג את הלקוח על הנייר צריך פתיונות

מודעות בעיתונים, כוללות כאמור גם מגזינים שונים. שם בדרך-כלל הנייר משובח, התמונות חדות והכתבות ארוכות ומעמיקות יותר.

בעיתון יש לך זמן קצר מאוד לתפוס את הקורא בעינים, לפני שהוא מדפדף הלאה. סך-הכל הוא פתח כדי לקרוא חדשות, עדכונים פרשנות ורכילות. ולא כדי לקנות את המסרים של המפרסמים. ישנן טכניקות רבות לסקרן ולעצור אותו. לדוגמא-רצוי שהמודעה תופיע לפני האמצע. שער אחורי גם מצוין.

[כי החוברת/מגזין/מוסף מונח על השולחן או בחדר-המתנה ורבים נחשפים אליה.] כדאי שהיא תהיה מצד שמאל מול כתבה. [העין תמיד נמשכת שמאלה]. כותרת עוצרת. תמונה חזקה ”שמדברת עם הכותרת”. פרוצס צבעוני. צבע אחד נוסף [התוכן על-פי-רוב שחור ע”ג לבן לכן צבעוניות בולטת.] אמת בפרסום ובלי יותר מדי סייגים באותיות-קטנות למטה. [אפשר פשוט לכתוב ע”פ התקנון.]

מודעה טובה ונכונה תורמת לך בשורה התחתונה 

מי שמחזיק את העיתון פתוח וקורא כתבה מול המודעה שלך, לא יכול להתעלם ממנה. בעיקר אם היא מודעה יצירתית, שכתובה כהלכה על-ידי קופירייטר ומעוצבת כמו שצריך, על ידי ארט-דירקטור מקצועי. מומלץ לבקש לראות כמה סקיצות ודוגמאות. כך ניתן לראות את המסר שלך מזוויות שונות. לבחור מה עדיף בעיניך. אפשר להכין סדרת-מודעות המשלימות זו את זו. לפעמים המודעות-עוקבות ומופיעות באותו העיתון עמוד אחרי עמוד. זה יוצר ענין ומושך תשומת-לב.

במודעה, חשוב שהלוגו עם שם-העסק, הדרכים ליצירת-קשר והמסר המרכזי יופיעו במקום בולט וברור. אומרים כי טוב לפרסם במדיומים שונים. לדוגמא פרסום בטלויזיה או בפורטל-חדשות מגובה בעיתון. כי כשלקוחות רואים, קוראים ושומעים מכיוונים-שונים זה מעצים את המסר.

מפרסום טוב ניתן לצפות-להגדלת ”הצילצול-בקופות”

בדפים שלפניך, יש לא מעט דוגמאות ששווה לראות. דפדפו אותי.

טיפים:

> כותרת מושכת ומענינת עם טקסט עניני אך כתוב בשפה שנעים לקרוא. בלי שגיאות כתיב וניסוח.

> ויז’ואל/תמונה מפתיעה. [לא רק אריזת-מוצר לא מבינים מה זה.]

> טקסט בפונט עדכני.

> לתת הבטחה מפתה, הנחה משמעותית, מתנה עם הקניה.

> מספר טלפון וכתובת בצורה ברורה ובולטת. [גם לאתר וגם למיקום אם יש.]

> להוסיף QR שמחבר לאתר או דף נחיתה. כדי שיגעו אליך.

*מודעה תדמיתית. מודעה מכירתית. מודעה אינפומטיבית. מודעה בצבע. מודעה שחור לבן. סדרת מודעות. מודעת עמוד. מודעת אינצ’ים. מודעת תוכן שיווקי. מודעת טסטימוניאל. מודעת מבצע. מודעה בולטת. מודעה במוסף. מודעה במגזין. מודעת מחקרים מוכיחים. מודעת דרושים. מודעת תודה. מודעת הזמנה. מודעת פילר. קופירייטר למודעות. פרסום בעתון. מודעת כתבה. מודעה במגזין. כתיבת מודעות. מודעה בולטת. רכש מדיה. קנית שטח בעתון.

סגור

    דילוג לתוכן