הרשת מלאה דגי-זהב. איך תופסים אותם?

יצירתיות היא שם המשחק, גם באינטרנט.
אם הגולשים נדלקים-הם מקליקים.

מומחים קובעים שבעולם הדיגיטלי, יש 3 שניות לגרום להקלקה.

מפתים. מפתיעים. וכולם לוחצים ומשתפים. כמה שיותר ויראלי, יותר אידיאלי.

לכן כמו כל דבר בשיווק ובפרסום, גם חשיבה וכתיבה אינטראקטיבית-יפה לה שתהיה קריאטיבית ואפקטיבית. לבוא מכיוון אחר. מפתיע. מפתה. לרשום כותרת נהדרת. להבטיח משהו. ליצור סקרנות. לגרות את המוח. לרגש את החושים.

הרשת עמוסה במסרים [חיוביים, שליליים, אינפורמטיביים, עכשויים, קונספירציות ואנימציות…]

קרא עוד

סגור

אפשר למצוא כמעט כל מידע מבוקש, רצוי ולא רצוי. תוכן מקורי, תוכן-חדשותי, תוכן ממומן, תוכן מהימן, סרטים, תמונות, מכירה ופיתויים מכאן ועד טייוואן. מי שמשכיל להיות יצירתי, בולט ושולט. מקליקים עליו, נכנסים אליו וזוכרים אותו מאליו.

שנאמר: מותר האתר מהמהומה. והבאנר-העוקב פי כמה.

כתיבה טובה, תמיד שווה

ישנם ערכים בגוגל עם מאות דפים. יש כאלה עם מעט מאוד. צריך לדעת מה הלקוחות שלך מחפשים-להנגיש, להגיש ולהאכיל אותם בכפית. כי כולם רוצים פשוט ובקלות.

אחרת בצ'יק ובקליק, הם כבר מחפשים במקום אחר. תפסת-הרווחת. פספסת-הפסדת.  רוב התוכן כתוב בשפה יבשושית. משעממת. לא פעם עם תאויט בניסוח ובתחביר. אין ספק, שזה עושה 'שירות-דב' למוצרים, לחברות, לעסקים ולארגונים. שפה קלוקלת או לא מדויקת מבריחה קונים ולקוחות-פוטנציאלים. אנו משקיעים המון משאבים וזמן יקר לצוד ולהביא אותם דוקא אלינו. בסוף הם מחליקים דרך-"חור-ברשת". לא חבל לפגום בשם העסק ובמוניטין?

מה עושים כדי לקרוע את הרשת

מדי יום עולות ב-Google-play  מאות אפליקציות. אתרים צצים באלפים. חברות משקיעות בלי-סוף בפיתוח כלים לקידום אתרים ומשחקים. מודעה-עוקבת ותמונה-רוכבת, GIF קופץ ומילים-מומצאות. טריקים ושטיקים לגיקים. יש אינספור אפשרויות להכנס למוח של הצרכן ולצוד אותו/אותה במנוע-החיפוש. הקישורים הישירים והפתרונות המקוריים-יוצרים כר-נרחב לפרסום ולקידום-אתרים ודפים בפייסבוק ובאינסטגרם וב…טוב. אין לזה סוף. וזה כאמור משתנה כל העת. גוגל גם מחליף את האלגוריתם. "טורף את הקלפים" ומערבב היטב. לכן יש ליצור תוכן-איכותי ותוכן-מקורי באופן תדיר. ניוזלטר ומאמרים. המלצות-וחידושים. בלוגים וקטלוגים. להמציא שירותים-חדשים ולתת לכל שירות ודף כותרת ושם מוצר. לכל-דבר. להעלות סרטים ואנימציות. סרטי-הדרכה, דיבור-מול-מצלמה עם עדות של לקוחות ומומחים. [טסטימוניאל].

להרחיב את האופק ולהיות עם האצבע על הדופק.

להיות HOT POTATO חדשות הרגע. יום יום.

שיאהבו אותך וימליצו עליך. שיתחברו אליך ויחשפו אליך. שיכתבו עליך, שישתוקקו אליך, שידברו אודותיך. שישתפו אותך-בכל השיטות ובכל הרשתות. עוד ועוד. שוב ושוב.

שיפגשו בך בכל מקום אפשרי. כל יום. כל שניה. שתהיה אייטם לוהט גם ברחבי-האינטרנט וגם בתקשורת המשודרת. נוכחות-נכונה ותדירה ברשת, מבטיחה שירצו אותך גם מעבר-לקשת.

רק צריך לזכור לא להרפות. להיות מקורי ומרתק. לספר את "הסטורי" של הביזנס היטב. להיות קשוב לחדשות ולמצוא את ההקשר לחברה שלך. לתחום שלך. ואז לרוץ לספר לכולם. מהר. לכל העולם. אם לא כתבת על זה ופרסמת את זה-כאילו שזה לא קרה.

רק כך שם העסק שלך ייקשר-להצלחה/לאירוע/לניוז.

העולם האמיתי הוא וירטואלי

אפילו חנויות ברחוב ובקניונים, מפתחות כלים דיגיטליים. כי גם אם יבואו למדוד ולגעת,

קודם הקונים רוצים לדעת-יש את הצבע? יש את המידה? אילו חלופות אתם מציעים?

כמה עולה? אתם עושים שליחויות? מה מדיניות ההחלפה? מועדון-החברים, מציע הטבות שוות? מתי פתוח? יש חניה קרובה? אתם רשת או רק חנות אחת?

ויש את אלה שבכלל לא מחזיקים חנות פיסית. רק דיגיטלית. ישנם ארגונים ובעלי מקצועות-חופשיים, שהאתר עבורם, הוא תדמיתי בלבד. מי שלא עולה בגוגל לא-קיים.

מי שלא מופיע בדף הראשון…שילך לישון. מה עושים? כמו שכתוב פה למעלה:

כותבים תוכן איכותי. מעדכנים אותו. כותבים תוכן חדש מקדמים אותו. בכל הפלטפורמות.

מוסיפים סיפורים "לסטורי". מצלמים ומעלים. מוסיפים ומורידים. כמו כוורת רוחשת וגועשת. באופן תדיר. באופן סדיר. להחדיר את שם העסק, שם החברה, שם המוצר.

כך יש סיכוי לשרוד בתחרות האכזרית היומיומית, מול המתחרים בגוגל ובעולם המוחשי.

מי שמפסיק לרוץ ולפרסם ולקדם עלול לטבוע. תעשו גלים-תרחיבו מעגלים.

ותנו לי לכתוב על זה.

#

טיפ
העלאת תכנים-מקוריים דוגמת-מאמרים, תמונות, כותרות, סרטונים, מבצעים, באנרים,

המלצות של מומחים ושל לקוחות. [אמיתיים או מומצאים.]

וגם שיתוף עם אתרים ופורטלים עתירי-גולשים-מעניקים קדום-אורגני.

ומי לא רוצה להיות בדף הראשון בגוגל?!

 

*קידום-אורגני. קידום מומן. כתיבה איכותית. שם לעסק חדש. סלוגן בעברית. ניהול רשתות. מיתוג. עיצוב אתרים. בנית אתרים. תוכן איכותי. תוכן מומן. באנר. כותרות מתחלפות. טקסט שיווקי. שם לחברה. דומיין. רעיון למבצע. מסר חברתי. שם לחנות.

דילוג לתוכן