ראית בעיתון

בעיתון יש לך זמן קצר מאוד לתפוס את הקורא בעינים, לפני שהוא מדפדף הלאה. סך-הכל הוא פתח כדי לקרוא חדשות, עדכונים פרשנות ורכילות ולא כדי לקנות את המסרים של המפרסמים. ישנן טכניקות רבות לסקרן ולעצור אותו. אמנם כבר שנים רבות מספרים לנו ש"העיתונות-המודפסת מתה". תכל'ס בשטח, יש מנויים שמקבלים את העיתון שהם אוהבים-עד הבית או העסק, מחלקים עיתונים-חינמיים בכל פינה ובסוף-השבוע אנשים אוהבים לדפדף ו"לקרוא-לעומק", מה שלא הספיקו לקרוא משך השבוע.

 

מודעות בעיתונים, כוללות גם מגזינים שונים שם בדרך-כלל הנייר משובח, התמונות חדות והכתבות ארוכות ומעמיקות יותר.

מי שמחזיק את העיתון פתוח וקורא כתבה מול המודעה שלך, לא יכול להתעלם ממנה. בעיקר אם היא מודעה יצירתית, שכתובה כהלכה על-ידי קופירייטר ומעוצבת כמו שצריך, על ידי ארט-דירקטור מקצועי.

במודעה, חשוב שהלוגו עם שם-העסק, הדרכים ליצירת-קשר והמסר המרכזי יופיעו במקום בולט וברור.

בדפים שלפניך, יש לא מעט דוגמאות ששווה לראות.