ריספקט לפרוספקט

עלון, פרוספקט, ליפלט, פולדר, דף פרסומי, ניירת מידע. יש לזה הרבה שמות. אבל הכוונה בגדול היא אחת: אינפורמציה אודות משהו, הנמסרת למתעניינים או נשלחת אליהם בדואר או על-ידי שליח, באמצעות הפצה לתיבות הדואר, מידי דייל או דיילת במיקום הומה אדם. בפרוספקט, ניתן לקרוא בניחותא ולהבין את כל הפרטים. יש המסתפקים בדברים שנאמרים בעל-פה או בטלפון ויש כאלה שרוצים לקבל 'נייר ביד'. חשוב שהדיוור יהיה כתוב ומעוצב באופן קריא, מפתיע ומושך. אחרת משליכים אותו לפח הקרוב.


רצוי שלפרוספקט יהיה ערך נוסף ושימושי, שירצו לשמור עליו ולחזור אליו מפעם לפעם. שם העסק, סלוגן בעברית או בלועזית והמסר המרכזי, צריכים להופיע במקום קריא ובולט. רצוי גם להוסיף דרכים ליצירת-קשר, כתובת האתר ו"חפשו אותנו בפייסבוק". תנו כבוד לפרוספקט שאתם מכינים. 
הוא עשוי להביא לכם הרבה לקוחות-טובים.

*טיפ-תמיד מומלץ להכין גם קובץ זמין, שניתן לשלוח במייל וברשתות החברתית.